Tanssiopisto Vinha järjestää Karkkilassa Konepajahallilla ilmaisen nuorten tapahtuman lauantaina 11.5 klo 15-18.
Tapahtuma tehdään yhteistyössä Karkkilan nuorisovaltuuston kanssa. Siellä on luvassa Vinhan tanssiryhmän tanssiesitys, yläkoululaisten bändi, lukion 2. pitävät kahvilaa, kirppistoimintaa, hengailua jne. Mainostus tapahtumasta etenkin nuorille yläkoulu-ikäisitä eteenpäin. Yöjalkaa pyydetty mukaan tapahtumaan. Viemme paikalle oman teltan ja voimme näin rekrytä lisää vapaaehtoisia. Ilmoittaudu mukaan jos kiinnostaa.

Ilmoittautumiset

3
Taru E Elina H Minna S
1
Taru M
43

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot